Olympus FE-5010 roze

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Olympus FE-5010 roze op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,2

Mathijs2 26-12-2009
Geschreven voor: Olympus FE-5010 roze

Dit toestel heb ik gekocht via ING rentepunten vanwege de gunstige prijs-kwaliteitsverhouding. Ik heb er echter behoorlijk spijt van. De kwaliteit van de foto's is ronduit slecht. Ik heb al vele instellingen gebroberd, maar de kleuren blijven matig. Op het scherm van de PC gaat het nog wel, maar bij afdrukken is het ronduit beroerd. E dat voor een gerenommerde naam als Olympus... De volgende keer toch maar weer een ëcht"merk, zoals een Canon.

Ronald33 27-09-2009
Geschreven voor: Olympus FE-5010 roze

Vorige Olympustoestellen waren altijd goed met mooie kleurrijke fotos. We hebben een nieuw toestel gekocht, Olympus fe 5010, maar veel problemen.
Toestel gaf geen mooie scherpe fotos en tijdns 1e vakantie, kon hij helemaal niet meer scherpstellen. reparatie duurde 4 weken en binnen twee maanden tijdens de volgende vakantie deed hij het weer niet. Opnieuw voor reparatie weggebracht. Knortom in de 4 maanden dat we het toestel hadden was hij 2 maande weg voor reparatie en hebben we onze vakanties maar deels op foto kunnen vastleggen.
Jammer want we waren kwaliteit gewend van Olympus.

philip1100 01-09-2009
Geschreven voor: Olympus FE-5010 blauw

Op vakantie is mijn Canon Ixus in het water gevallen en was dus op zoek naar vervanging, budget max 150,-
Aangezien de ixus in korte tijd relatief duur is geworden, kwam de Olympus in beeld.
De verhouding prijs / specificaties is prima. Echter waar bij de ixus vrijwel alle foto's goed waren, ongeacht de instellingen!, heb ik met deze camera weer een foutmarge van 30%. Wanneer de camera heeft scherpgesteld, is bij afdrukken de foto toch niet scherp.. Heel irritant.
Tegen familie en vrienden zij ik altijd, maakt niet uit wat je koopt, als het maar een Canon is... Had ik maar naar mezelf geluisterd!

Deze camera is inderdaad geodkoop, maar bv een ixus is zijn meerprijs meer dan waard!
En nee, ik werk niet bij Canon..

Last but not least.. het plaatje is mooier dan de camera in het echt.
Mijn tip, even doorsparen dus.